Hogyan kell vásárolni egy webáruházból?

Hogyan kell vásárolni?

 

A online üzletben történő megrendelés a onlinemasszazsmedencek.hu oldalon nagyon egyszerű. Azonban biztonság kedvéért készítettünk Önnek egy egyszerű útmutatót arról, hogyan vásárolhat gond nélkül és helyesen.

 

Válassza ki a terméket:

 

  • Ha már pontosan tudja, melyik terméket szeretné megvásárolni, javasoljuk a keresési funkció használatát az oldal bal oldalán. Elég beírni a termék nevét, és rákattintani a KERESÉS gombra. A keresőmező már a terméknév beírása közben is javaslatokat tesz a szöveggel kapcsolatos termékekre.
  • Ha még nem választott terméket és csak szeretne dönteni valamiről, először válassza ki a weboldal felső részén található kategóriát, ahol a termék található. Ezután válassza ki azt a terméket, amely iránt érdeklődik.

Tegye a terméket a kosárba:

 

  • Ha már kiválasztotta a terméket, nyomja meg az adott termék melletti "KOSÁRBA" gombot. A termék automatikusan bekerül a bevásárlókosárba, és megjelenik egy ablak az információval, mely terméket és milyen áron készül megvásárolni. Ebben a pontban dönthet úgy, hogy a kosárhoz megy és befejezi a rendelést, vagy további termékeket ad hozzá a kosárhoz.
  • Ha a bevásárlókosárhoz szeretne menni, és befejezni a rendelést, kattintson a "KOSÁR MEGTEKINTÉSE" gombra.
  • Ha folytatni szeretné a vásárlást, kattintson a "VISSZA A BOLTBA" gombra, vagy használhatja az információs ablak jobb felső sarkában lévő keresztet is. Miután minden további dolgot beletett a kosárba, kattintson a "KOSÁR MEGTEKINTÉSE" gombra.

 

A kosár tartalmának módosítása:

 

Ha még nem van a bevásárlókosárban, és szeretné megtekinteni annak tartalmát, valamint befejezni a rendelést, használja a KOŠÁR gombot az oldal jobb felső sarkában. A kosárban áttekinthetően látható a megvásárolni kívánt termékek listája. Itt még módosíthatja a mennyiséget a darabszám mezőben , vagy teljesen eltávolíthat egy terméket a kereszt ikonnal . Ha már nincs szükség semmilyen változtatásra, és tovább szeretne lépni, kattintson a TOVÁBB A SZÁLLÍTÁSHOZ ÉS FIZETÉSHEZ gombra.

 

Szállítás és fizetés:

 

  • Válassza ki a szállítási módot, amely Önnek a legmegfelelőbb. Átveheti a terméket személyesen, vagy kérheti annak kiszállítását valamelyik szállítószolgálattal.
  • A termék személyes átvétele ingyenes.
  • Válassza ki a fizetési módot, amely Önnek a legmegfelelőbb. A rendelést például utánvéttel is kifizetheti - a termék személyes átvételekor, előreutalással a számlára, vagy közvetlenül a személyes átvételkor az üzletben. Az üzletben a terméket készpénzzel is kifizetheti.
  • Amennyiben jacuzzit rendel szállítással INGYENES!!!, szükséges előlegszámlát fizetni az összegnek 200.000-tól 600.000 Ft. terjedő részére.
  • Ilyen rendelés esetén munkatársaink elkészítik és elküldik az előlegszámlát az Ön által a rendelésben megadott e-mail címre, és miután az összeg beérkezik a számlánkra, felvesszük Önnel a kapcsolatot a jacuzzi - a rendelt termék - telepítésének időpontjáról és helyszínéről való megállapodás céljából.

Szállítási adatok:

 

Ebben a lépésben ki kell tölteni a nevét, vezetéknevét, címét, e-mail címét és telefonszámát, amelyen értesítjük az objednávka állapotáról. A csillaggal jelölt mezők kötelezőek és szükségesek az objednávka befejezéséhez és problémamentes kiszállításához. Ha már korábban vásárolt nálunk, jelölje be a "már vásároltam az onlinemasszazsmedencek.hu oldalon és szeretnék bejelentkezni" opciót. Megjelenik a bejelentkezési ablak, ahová az e-mail címét kell beírni felhasználóként és a jelszavát, majd kattintson a "BEJELENTKEZÉS" gombra. Ha elfelejtette a jelszavát, kérheti annak e-mailre történő elküldését. Kattintson a Jelszó visszaállítása gombra. Ezután csak meg kell adnia az e-mail címét, amit a regisztrációnál használt, és kattintson a "JELSZÓ VISSZAÁLLÍTÁSA" gombra. Az e-mail címére megérkezik az új jelszó és az utasítások használatához. Ha a terméket egy másik címre szeretné kiszállítani, mint a számlázási cím, jelölje be a "Másik címre szeretném a terméket kiszállíttatni" opciót, és töltse ki azt a címet, ahová a terméket szeretné elküldeni. Ha cég számára vásárolja a terméket, jelölje be a "Ezt a terméket cégnek vásárolom" opciót, és töltse ki a szükséges céginformációkat, mint a Cég neve, Cégjegyzékszám, Adószám. Az oldal alján található a "Megjegyzés az objednávka" nevű mező, amely az további információkra szolgál. Amennyiben mindent kitöltött, kattintson a "Tovább az rendelés összefoglalásához" gombra.

 

A rendelés visszaigazolása:

 

Amint a rendszerünk rögzíti a rendelést, automatikusan küld egy e-mailt, hogy a rendelését megfelelően fogadtuk a rendszerben. Ha ezt az értesítést 24 órán belül nem kapja meg, először ellenőrizze a spam mappáját, ha ott sem találja az e-mailt, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal  telefonszámon. Itt ellenőriztetheti munkatársainkkal, hogy a rendelését rögzítettük-e.

 

Rendelés visszaigazolása:

 

Miután ügyintézőink feldolgozták a rendelést, küldünk Önnek egy megerősítő e-mailt, hogy visszaigazoltuk a rendelését és képesek vagyunk a terméket kiszállítani. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem lehet a rendelést kiszállítani, telefonon vagy e-mailben haladéktalanul értesítjük Önt erről a tényről.

 

Felhívás az átvételre:

 

Amennyiben személyes átvételt választott, a rendelése beérkezése után azonnal értesítjük Önt a szállítólevéllel. Ha még nem kapott ilyen értesítőt, akkor a kiválasztott üzletben a termék még nem áll rendelkezésre.

 

Garancia visszaigazolása:

 

A garanciális igények intézéséhez a pénztári blokk vagy a számla szolgál garanciális okmányként, amelyeket személyes átvétel esetén közvetlenül az üzletben kap meg, vagy kiszállítás esetén a termékkel együtt küldünk. Bizonyos esetekben azonban a garancialevél is a szállítmány részét képezi. Ebben az esetben elküldheti nekünk a levél címre, és mi postán visszaigazoltan küldjük vissza. Szüksége lehet rá esetleges szervizelési tárgyalások során a termék javításával kapcsolatban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Vissza a boltba